ܨܓܨღهمـه دنیـــام تویــ♥ــیღܨܓܨ

DoOsEt DaRaM eShGhAm

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت23:28---7 شهريور 1392
سلام
جالب بود (فکر کنم از رو دودکش کپی کردی)
خلاصه می خواستم باهات تبادل لینک کنم که فهمیدم تبادل لینک رتبه گوگل رو خراب می کنه پس پیشنهاد می کنم تبادل بنر کنیم
برای تبادل بنر به این آدرس یه سر بزن(لطفا)

http://matingholami.tk/extrapage/banner

منتظرتم عزیز


محمد69
ساعت18:48---28 ارديبهشت 1392
تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد ، اما تو نرو ؛ بگذار من نادان بمانم …

محمد69
ساعت19:11---27 ارديبهشت 1392
سه غم آمدسراغم هرسه یکبار



غریبی واسیری وغم یار



غریبی واسیری چاره دارد



غم یار وغم یار وغم یار
پاسخ:خیلی قشنگه مرسییییییی


سارا
ساعت15:06---26 ارديبهشت 1392
سلام هدیه جان...باافتخار لینک شدی...

محمد69
ساعت10:42---26 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیزم
دوستداری با چه اسمی بثبتمت؟
واقعا قالب وبلاگت خوشکله خوشم اومده ازش


محمد69
ساعت17:04---25 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیزم
وبلاگ خیلی خوبی داری
خوشم اومد
من مواقم باهات تبادل لینک کنم
وقتی انجام دادی بگو تا بلینکمت دوست عزیزم
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ساعت 22:7 توسط hedye |