ܨܓܨღهمـه دنیـــام تویــ♥ــیღܨܓܨ

DoOsEt DaRaM eShGhAm

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

باختی در کار نیس!

برای تو قلبم را ریسک می کنم

یا میبرم یا میمیرم...



نظرات شما عزیزان:

هانیهــ
ساعت8:52---26 شهريور 1392
یاد سهراب بخیر!
آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود، گر نشود
حرفی نیست؛
اما...
نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست!
ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
لینک کردی اجیـــــــ؟!
قربونت


محمد69
ساعت12:54---5 خرداد 1392
آخر فراموش ميشوم ...

از يادها ، از خاطرات ، از عشقها ، از روزها ، از شبها ...

ديگر كسي حتي ، سراغي از من نخواهد گرفت ...

انگار اصلاً وجود نداشته ام و مي آيد آن روز و

چقدر نزديك است ......


زهرا
ساعت18:28---1 خرداد 1392
ممنون بهم سر زدی منم لینکت کردم

دنبال دوست دختر هستم
ساعت16:34---1 خرداد 1392
سلام ممنون كه به وب من سر زدي تشكر فراوان

mahdi
ساعت9:16---1 خرداد 1392
سلام دوست عزیز من شو مارو لینک کردم

mahdi
ساعت21:43---29 ارديبهشت 1392
سلام.وب بسیار زیبایی داری اگه وقت کردی به من سر بزن و اگر مایل بودی باهم تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, ساعت 20:57 توسط hedye |