ܨܓܨღهمـه دنیـــام تویــ♥ــیღܨܓܨ

DoOsEt DaRaM eShGhAm

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

وقتی کنارم هستی...

عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما ...

همین که می روی تاوان دستپاچگی

ساعت را هم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های بی تو...

 



نظرات شما عزیزان:

هانیهـــــــ
ساعت1:01---28 شهريور 1392
نمی دانم چرا ... ؟!
هیچ معلمّی به ما نگفت ...
برای ِ " شما " شدن ِ " ما " ...
شین لازم نیست ... ،
" او " لازم است ... ــــــــــــــــــــــــ
خوشحال میشم بیای خانومی...


هانیهـــــــ
ساعت14:07---27 شهريور 1392
فقط زمانی به یه نفر میتونی بگی
: "عاشقتم"
که قدرت "پس زدن" هر کسی جز اونو داشته باشی . . .
ــــــــــــــــــــــــــــ ـ
با افتخار لینک شدی
حتما سر بزنی ها...!و البته نظر
منم همینطور
خوشحال میشم عزیزم


یاسی
ساعت16:15---25 شهريور 1392

نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
با هم قدم
میزنیم
با هم میخوابیـم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر
گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
“تنهاییـــــم را” . .
.
::
::
نه اینکه زانو زده باشم …
نه !!!
فقط تنهایی سنگین
است…


mahdi
ساعت12:51---8 خرداد 1392
درود. مرسی ک بهم سر زدی و لینکم کردی انشالله خدا شما رو هم لینک کنه راسی نری دیگه باز منو فراموش کنی باز بهم سر بزن خوش حال میشم مخاطب خاصی مثل شما داشته باشم منتظر حضور رویایی و گرمت در وبم هستم با تشکر فراوان.

باران
ساعت19:43---7 خرداد 1392
وووووووووووی چه وبلاگ عاشقی!!!
بارانم دوست گرازمهربون!!! شناختی دیگه؟!؟!
با کمااااااااااااااااال افتخار لینکیدمت امیدوارم با تبادللینک موافق باشی.....!!!
پیییییییییییشششششش ما بیا!!!


محمد69
ساعت23:29---5 خرداد 1392
چه خوشبخت است

خفاشى که بر سقف زندگى مى کند!

به گمانم این دنیا

وارونه اش زیباتر است…!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, ساعت 21:6 توسط hedye |